Jag är inte din leksak.


Hur många gånger ska man glömma och förlåta?

För mig kan en chans räcka på rak arm. Det beror helt på situationen. Men nånting jag inte accepterar är att bli behandlad som en leksak, en docka som du kan säga vad du vill till, lägga undan och sen ta fram när du helst vill. Det finns en anledning att det kallas "Leksak" för din leksak är din, och du gör vad du vill med den.

Sen när vi kommer till människor.

Är det inte mänskligt att behandla någon annan på sånt vis. Man kommer inte och går hur som helst, och man säger inte vad som helst heller. Det sårar och gör ont, man tröttnar och vill bara att det tar slut.

Sen är ju många idioter som ändå står där och tillåter att bli behandlad som någons docka. Så det är ju upp till var och en.

När någon säger att man inte längre kan vara tillsammans för att den andre mådde bättre innan man började ses. Det tar jag som ett avslut. Dags att lägga locket på. No more liksom.

Och sen då få motsattsen dagen efter.... Där kommer dockspelet in i bilden.

jag stampar och blir frustrerad! jag är fan inte din jä*la docka som du kan komma och gå till hur som helst, jag är en människa där jag har känslor och faktiskt blir sårad och förvirrad!

Nu har det gått för lång tid med enbart skit om just ingenting. Men där tog jag allvaret på avslutet. Så gör det du med. And leave me alone.

Vart hittar jag dessa idioter?!

Börjar överväga att det är jag som förvandlar dom till idioter haha

i guess i cant handle my powers...

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback