Unfaithful

Torsdag idag och jag är hemma.

Haft en lite dålig och jobbig dag idag. Jag Kom hem 04.40 imorse.

Richard kom och hämtade mig efter jobbet igår i hans nya fina bil Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Unfaithful

Vi tänkte att vi kunde sova hos honom inatt nu när han ändå bytt arbetstider för min skull. Hur gulligt är inte det. För vi går ju ändå upp nästan samtidigt. Jag går upp 4.30 varje morgon och han går upp 4 . Nu blev det ju rätt sent igår och vi kanske sov en eller två timmar, jag var helt död. Jag var inte ens vaken i bilen påväg hem. Men jag kom hem, pussa richard och sa "kör inte av vägen nu"

Alltså, jag är riktigt vidskeplig ibland och tror på saker som man gör och säger , att allt har följder, och så ringde han förut idag och berätta att han vart med om en 3 sekunders beslut. Antingen köra in i en bil eller köra av vägen.... vad gör han... han svängde ner i diket, bilen framför honom hade fått sladd nämligen..

...nu ringer han..

ja.. och nu har man ju glömt allt man ville skriva.

Sak samma. Imorgon är det fredag Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Unfaithful Och jag ska först jobba, vi ska ha lite glögg och pepparkakor då, sen har dom köpt in tomteluvor med flätor åt oss på cafét som dom tycker vi ska ha på oss.... och sen svarta och röda kläder. Det blir nog bra det. Bara jag får glögg med alkohol i haha..

Sen ska jag in till örebroooo, shoppa lite med åsa innan jag ska hem till Richard hjärtat och äta god mat, se på film och äta älsklings glassen ben & jerry´s (även richards favvi)  Är det nånting Richard kan, så är det mat Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Unfaithful Åh vad härlig fredagen kommer bli. Längtar så himla mycket. Sen på lördag ska vi gosa en massa och inte gå upp ur sängen förrän sent. För sen på kvällen ska richard ha sina barn ett par timmar, men då går jag över till åsa och ska grejja med henne. Kommer bli kanoners. Har en massa uppbokat hela helgen. Jag är så lycklig!

nej, nu ska jag ta på mig min new yourk yankees thissan

(som Richard gav mig)

och mysa till det i soffan lite med the.

Jag är typ helt säker på att jag har hittat den där dröm killen som alla vi tjejer har. Vi har ju alltid några egenskaper och beteenden som vi drömmer om att vi ska hitta en kille som har alla dessa fina saker hos sig. Men sånt är ju bara dröm tänkande.

Men jag fann honom i Richard

<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback