Måndag



Orkar inte skriva så mycket egentligen. Sitter och väntar på att få se ett avsnitt av vampire diaries, men det tar ju sån tid.

Haft en toppen dag, både på gott och ont.

Kom en 30 min försent då jag försov mig (trodde jag hade dottern hemma)

Kaos lite med folk på cafet så jag var typ jätte efterlöngtad.

Snö och blask väder så jag ville bara spy på det hela. Hem vid lunch och ut med Tila, halkar och ramlar... blöt och med smärta.

Jag har ju en sån hemsk träningsvärk (?!)

Så på det fick jag ju ännu ondare, byta byxor och andra skor. Tillbaka och slita Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Måndag

Har dagdrömmt mycket om "han den goa" {#} Så mycket att det nästan gick till överdrift! haha

Så nej jag har faktiskt inte haft en dålig dag, med richard i mitt huvud log jag åt allting. Allt är så awesome.

Richard har snosat på en kudde hemma hos honom, som luktade mig, sa han. Orättvist! Jag hade ju ingenting alls som ens luktade lite av honom .... men då sa han att nästa gång ska han skicka med mig hans favorit tröja. new york yankees nånting. Vet ju vad han tycker om sina tröjor, och vill han ge den till mig.... jag kunde bara säga.... woow. {#} me so happy in him!!!

Men on top of it all!

Det vackraste leendet och den finaste rösten... bamse stora kramen jag fick när jag hämtade min underbara käraste dotter ifrån dagis. Har längtat hela dagen efter att få komma hem och hämta henne. Gud så jag saknat henne. Så glad att ha henne hemma igen {#}

Fick även en annan hund idag också. Torstiii <3

Syrran fråga om vi skulle byta hund ettag, då en av hennes tikar löper och torsten plågas ju så... han får ju inte stackarn. Så hon fick min mensande hund och jag goa torstii .

Jag är super trött, ska lägga mig rätt tidigt idag. höll ju på och somna jag med när jag skulle natta Miranda.

Han är verkligen något speciellt.

Vi klickar verkligen.

<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback