Sommar?



Dålig på att uppdatera känner jag..

Detta har typ hänt:

Solat som en gris, även testat nya Loreal sun breeze eller vad den heter, brun utan sol brudar.

Den var helt okej faktiskt, dock stod jag för nära när jag spraya mig själv på armarna och av det så blev det ju lite missar och mörkare på ställen. men annars så rekomenderar jag den! MEN att någon då gör det åt en.. förutom dove så är den här smidigare.

Jag dejtar en

eller dejtade jag två? eller tre kanske ?

aa så mycket drama.

drama har det varit massa.... blev tillomed osams med min one and only best friend Johanna.

Det var det värsta som någonsin hänt i mitt liv hittills... faktiskt. Fattade det inte själv.

Men det löste sig dagen efter Gud vad jag älskar min Johanna Andersson! Hon är verkligen min bästa.

Det handlade om en kille btw......

Men det var faktiskt mitt fel, hon hade helt rätt i det hela. Då backa jag och bad om förlåtelse.

Och nu är vi best friends ever again {#}

Mitt ex jonas, han flyttar den 4e ifrån mig. Jag ska bo här då ensam i den här stora fyran till sista juli. Han flyttar typ gatan ner haha

lite skönt det ska bli faktiskt. Dock saknar han mig och är lite små tjatig... jobbigt när man liksom inte kan säga detsamma =/

Min bästa Tiiinis tar studenten den 4e. guud så kul och GUUUD så avundsjuk man är.

Ska dit och titta och sen ev. med på frimis efteråt om man nu kommer in hihi

Fått upp kontakten med M och vi har sett och hörts lite, känns skönt.

Han var hos mig förra veckan, kom på söndagen åkte måndagen.

Sen åkte jag till honom här i måndags och kom hem tisdagen. Next time så blir det kanske fredag, sopranos maraton {#} Han är så snäll och go M .

OCH

jag är osams med den jag trodde var en av mina få bästa kill kompisar (ex)

men det visade sig ganska klart och tydligt att han var den största idioten som finns på denna gjord... fattar inte hur han kunde göra så som han gjorde mot mig, intala sig själv lögn när han själv vet sanningen, och det värsta.... han försökte intala sig själv det till mig...för att skydda sig själv och strunta fullkomligt i mig. Hatar honom för livet! Han ska få en smäll hård som sten så det ekar i hela örebro nästa gång jag får se honom.

Miranda blir 3 år i oktober ... så söt är hon, hon sa häromdagen denna mening "Kan jag få en puss" hihi åå så söt min lilla ängel.

Fixat håret, ur snyggt är det.

Jag kanske ev. ska till ibiza i augusti!!!

Min älskade faster ifrån spanien var här i 3 veckor , hon åkte tillbaka förra veckan.

Saknar henne redan!

Ska försöka ta mig ner till henne nu i sommar.

lala... nej nu kommer jag inte på något mer.än ...

JAG VILL BADA SNART!

Henke. Du, jag, bada ..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback