Mycket gjort!



Sitter i soffan med blogg sidan uppe och Black Knights sidan, jag väntar på att ihopp om att få se matchen som var idag mot Lidköping. Dom skulle ju sända live, men det hände något så det bröts..  gaah va sur jag var haha

Jag har tvättat och städat en massa här hemma idag. Mirandas kära fader skulle ju promt ändra lämningsdag till söndagar klockan 12....

Det är så roligt att få i ansiktet när man frågar om exakta tider och om det fortfarande gäller.

För jag får detta som svar:

"Vadå, vill du bli av med henne eller+"

Idiot, det kan ju vara bra och veta kanske?

Jaja, det blev inget ikea, skulle köpa ben till sängen. Nej så vi dona här hemma istället, syrran kom och hämtade Torsten och Tila.

Vid 16 tiden drog vi iväg till lägenheten som jag skulle titta på, jag är nämligen först på den så det var bara och fara iväg och undersöka den.

I området så förväntade jag mig alltså det VÄRSTA , men shit va förvånad jag blev.

Jag tycker mycket om lägenheter som är i gammalt stuk, inte plast och sånt skit utan ett mysigt kök med känsla liksom. alltså, den där lägenheten.. damen som bodde där var himla go och trevlig, det var ju det stora pluset hahah nä men hon hade bott där i hela 37 år tror jag hon sa. Och då kanske man tänker att gud... den lägenheten måste ju se helvetes bläig ut eftersom det bott en gammal dam i den. Men icke, den var hur fin och fräsch som helst!!! LOVED IT!

Jag är lite mycket för karma och slumpen och typ såntdär.... och alltså, mitt ÖDESTAL är numer 9. Sen heter jag ju Beatrice .

Vad är det för numer tror ni... jo, 9B . Och den var helt perfekt. Vad är oddsen?

Det var typ lite därför jag stallde mig i kö för den. Aa nä, men detta är bara tillfälligt mina damer och herrar, jag ska flytta in till örebro så fort jag fått ett bra jobb.

Men detta kommer att bli bra tills dess händer, för jag bor ett hus ifrån Mirandas dagis, haha.

weell, Miranda fick även 3 gosedjur av den snälla damen det var himla gulligt av henne, kramade om mig gjorde hon också sen när vi skulle gå. trevlig dam Hade gärna haft henne kvar när jag flyttar in, haha

Jag skulle få kvar en BIG ASS spegel också av henne, om jag ville. Men klart jag ville det, den var ju stor och hur fin som helst. awesome lady!!

Sen när vi kom hem, så plingade i min Samme mobil, haha

Det var Samme som meddela att dom var klara med matchen

Touch down ch så vann dom med 63-0 .

Imorgon bitti efter att jag lämnat plittan på dagis klockan 9 så åker jag in till örebro

Ska stötta min bästaste vän Johanna... hu och ve , hur ska detta sluta?

jag är fett nervös .... riktigt nervös. Velar hit och dit om jag verkligen ska med på detta, men aa .. i värsta fall så stannar jag men lite avsides och avvaktar. Får se ..

Vill ändå finnas där för henne, allt för henne.

Något bra är ialf. att jag ska träffa dig imorgon.

Inatt så vare en vecka sen jag såg dig.  haha {#}




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback