Godis och Bröderna fluff.



Nu sitter jag här i soffan och nästan somnar, haft fullt upp men ändå inte idag.

Vi grejja och busa här hemma jag och Miranda, bakade kakor gjorde vi på morgonen haha Sen åkte vi ut till huset i sköllersta till mina föräldrar. Åt mat, drack kaffe och snacka skit typ.

Mamma och Mika var ute och parta igår kväll nämligen och hihihi... alltså ju äldre man blir, ju yngre beteende när man dricker. Det är fan bevisat nu alltså! Herregud ... haha

 

Fick samtal ifrån Samme också när jag var hos mamma, han var på Kolmården, sprang runt som ett lyckligt barn haha söt.

Jag fick med min en dvd från mamma ialf. jag äger ju numera ingen då jonas tog med båda två. Så när vi kom hem tog vi en tur ut med hundarna och sen till statiol och köpte oss lite gottis. Sen bänkade vi oss framför tvn med en dvd med Bröderna Fluff, jag älskar dom alltså!!! Självklart ska min lilla drull tjej stöta till fantan så det blev ett hav här på golvet vid och under soffan... suck. Härligt med barn

I fredags var vi på road trip med Johanna till Karlsborg för och hämta hennes boyfriend som muckade ifrån k3 . Miranda vinkade nog till alla dom snygga i uniformer. Det var en jäkla bil resa alltså... tjat och nappar överallt och jaa... nej, joo .. nej.. ja.. joo.. neej. näää, typ hela tiden haha.

Påvägen hem trodde vi väl att hon skulle somna, men det gjorde johannas boyfriend istället.

Mamma och dom har ju köpt ytterligare en ny pool nu, det är ju dumt och göra den riktiga poolen istället för att köpa en ny varje år, men men så vi åkte ut dit i veckan och skulle bada, det var as varmt ute, men shiiiiit iiiiiskallt i poolen.. typ 20 grader och jag frös nipples av mig!! Inte ens min glada bad sugna dotter tordes bada. Och då är det kallt. Hon satt i sin hello kitty pool istället , och jag låg och solade mig

Fick en bok av mamma ,som typ hela släktet hade läst, så då fick jag boken. KEPLER "Hypnotisören" Och jag säger då det, fyy bubblan vad bra den är. Jag har inte läst ut den än men dom två första kapitlen..... spännande som satan! För er som tycker om Kriminalromaner och tex. Beck och Wallander.. sånt stuk är boken. Fick btw veta att filmen "Shutter Iland" är baserad av en bok..... den filmen var ju hel vrickad, så boken lär ju vara dubbelt så mycket värre. Ska lätt läsa den efter hypnotisören.

Nej, nu har jag väl skrivit rätt mycket och jag vet att vissa klagar på mina långa inlägg så... vi avrundar väl.

Hamnar ändå snart i telefon samtal

. Gud!!höll på o glömma några ord till bara, Imorn händer det grejjer!!!

Jag ska iväg och titta på en lägenhet, hoppas på det bästa. Men jag måste nästan ta den vilketsom.. men men det är ändå bara tillfälligt.

Sen ska mor min till ikea och köpa med ben till mig... säng ben.

Sen ska plutten till sin pappa , vi ska tydligen ändra våra bytesdagar till söndagar. Tråkigt tycker jag för jag tyckte måndagar var bra men men.

Örebro Hela nästa vecka Vill ha måndag, för då får jag träffa dig igen.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback