just thinki n



Sitter hemma i soffan, det är lördag kväll. Girl interrupted på tvn, även fast jag sett den en massa gånger blev det den kanalen.

hade tjej kväll här igår med vin och gott. Captain morgan bla. så hemskt gott.

Min bäste kill kompis jimmy hamna med bland oss tjejer haha.

Spelade kort gjorde vi och "jag har aldrig" och sen Sanning och konsekvens

vi skönt nog lite i ålder där senare på kvällen. Ut en sväng på våran enda krog här i kumla.

Men det var kul

Jag och malin tänkte gå till kyskogården och spöka lite, efter att vi sett på tvn tidigare den fredagen att det var ifrån "Det okända" här ifrån kumla, vi gap skratta och ville genast ut och spöka haha men tur vi inte gjorde det.

Det hade väl stått då i tidningen sen att

"En vad vi tror är, 12 åring och 17 åring. Spökade för familjen *** bla bla. sen en fredag kväll men rop som (Holger och lilla pojken)

 


Längesen jag uppdaterade men jag har bara haft för fullt upp. (undra hur många som egentligen skriver så)

men men. Jag kan ju berätta om min  oj vad hnde nu ? ..

vet inte vad jag tryckte på nu... jaja.

jo, berätta om min Dejt , alltså en riktigt jäkla dejt Så himla trevligt jag hade där en Fredag kväll här för några veckor sedan.

Fick sms av en kär vän en tisdag natt. Där han skrev så sött att han inte kunde sova och undrade om jag skulle vilja gå på bio med honom någon dag i veckan.

Jag blev så glad att jag hoppa i taket. Varit så nere på sistonde då jag bara haft motgångar så det där behövde jag verkligen.

Det blev bestämmt att vi skulle tat på fredagen. Möttes upp på O´learys och drack varsin drink, sen iväg på bio . Twilight såg vi. Hans val

Efter satte vi oss på  enuteserveringen, ytterligare en drinkeli link där. Vi åt på Cadilac bar, jag beställde en LITEN ceasar sallad. haha den var ju HUUUGE!!! men gott var det.

Tre vin glas och sen hade vi rull skridskor haha. nej men kort fattat

Jag har aldrig varit på en sån fin träff som denna. Riktig söt kille alltså

Gentleman är väl ordet jag söker. Han gjorde verkligen min dag . Tack Nicklas.

på Tisdag ska jag på jobb intervju {#}

 

nej, god natt och sov gott

jag har så ont i hela kroppen att jag skulle.. verkligen skulle behöva massage.

Var med tjejerna på strömpis i Onsdags. Därav Bilden.

Just forget and move on, with a smile. Thats what Im trying to do ..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback