Bowlingkalas @ Lördags



Aa det var riktigt kul i lördags!

Jag och Filip (min kära kill kompis) fyller nästan samtidigt. Jag fyller den 14 januari och Fille fyller den 19 januari, så då tänkte vi... att vi slår ihop på Lördagen då det är mitt emellan.

Jag föreslog bowling såklart (A) hehe det är ju bara för kul med disco bowling på strike i örebro!

Dagen innan (Fredag) så var allt så satans bra enligt planerna så det kändes nästan som att något skulle hända och bli helt galet... så rätt jag hade då!

Mirandas pappa var till Ludvika och jag var nästan säker på att han inte skulle komma hem och ta Miranda.. jätte nervös och på var jag på lördagen. Självklart hamna vi i tjaffs, om vad det vet jag inte ens. men gudars vad arg jag blev på honom. satans jädra arg, han var på tråden att förstöra hela min dag den kvällen.  Hur kul hade det varit om jag inte hade en barnvakt, det hade varit så kul att jag hade fått betala 1200kr för två banor jag inte kan spela på. det var ju jag som hade bokat allt. Jag och Mirandas pappa har ju bytt vecka så det var därför han skulle ta henne den lördagen eftersom jag hade planerat in den då... men ialf. han tog Miranda ialf. väldigt sent!

Jag fick springa hem, kasta mig in i duschen då Erica skulle hämta mig en 15 min senare.

Jag fick med mig allt ialf. och vi kom in 18.30 (bowlingen börja 19.00)

Kära Filip och resten av killarna SKULLE komma kvart i.. men kom nästan kvar över haha

och efter att ha bestämt vilka som ska spela på banorna så börja vi.

Jag är så urrutten på bowling btw .. haha

alla slog strike efter strike, men lilla bea fick stå där med att bara ha lyckats som max att ta ner alla utom två... så var det läänge.

Fille var och pissa eller nåt, det var hans tur att spela... lite ful som jag är så tänkte jag att "haha jag spelar åt honom"vad slår jag om inte en satans STRIKE!?

aa det var den onda gärningen som blev en god :D

Ramla gjorde jag, kasta ett klot bakot då den flög ur fingrarna på mig, aa det är verkligen en upplevelse och skratt när jag bowlar haha

men ju fullare jag blev (finns bar på bowlingen) ju fler strikar slog jag :O

Tina och Erica var nyktra ialf.

Strömpis nästa.... eller inte, kön va sju mil lång.

så det blev Satin istället, har aldrig varit där sen dom flytta till en annan lokal, jag ska säga det att det var faktiskt bättre på Satin förut innan dom flytta...

aa just, mellan bowlingen och satin var vi ju uppe till kjell och festa lite, vi drog inte ut på krogen förns efter 12 nångång.

aa shit vad vi gjorde mycket den kvällen, men så kul som jag hade då har jag inte haft på länge . det var verkligen en kanon kväll som sluta fullt påklädd med ett tjockt täcke på soffan bredvid fille hos jojo haha

på andra gaveln av soffan låg kjell och jojo. verkligen ingen av oss tänkte på sängen..

Vi måste ha somna allihopa, för det siata vi gjorde var ju att vi satt i soffan och snacka tror jag. sen sov vi allihopa.

ja det var riktigt kul ialf. =)

bula i pannan har jag efter johannas flaska som jag fick när vi dansa som mest, ja gu vad vi dansa... jag mår så bra!

Längtar till Lördag nu då vi ska hitta på nåt igen.

Har bara en lektion idag, Matte. Börjar klockan 12-14.00

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback