2010



wazzup girlfriend?!

..lyssna på låten o ba skrev av .

Det fanns tider då man kunde slappna av och bara sätta sig med datorn i knät och skriva ner lite ord och tankar här för och dela till er alla som läser... även fast jag inte skrivit på ettag så verkar det rätt så populärt ändå enligt statistiken. skoj!

dock då jag vart mindre glad av att läsa en ful kommentar här av en viss person som ej ska nämnas då jag ändå vet vem det är och det är så barnsligt.. o blir barnsligare om jag gör likaså.

So I just don´t !

Det är Tisdag idag ialf. och jag har haft min första data lektion och Andra delen av Engelska. Det känns gudomligt skönt faktiskt!

Det har varit så himla lång tråkigt och jobbigt .. kämpigt och verkligen skit, blandat med julafton och piss nyår så mår jag ändå på topp...eller?

Jodå, jag känner mig up in the sky .

Sötaste två åringen på julafton jag hade då (A), självklart.... min lilla ängel Miranda!

Vi hade jultomte (som varje år) och jag väntade mig ju en blyg och tyst Miranda då när jultomten kom.. men där hade mamma fel haha, hon tog glatt emot sina paket (och alla andras) ifrån tomten, tillomed så fick tomten en halv kram också. sötaste!

Världens VÄRLDENS sötaste unge har jag!

Kvällen innan julafton hade vi uppesittar kväll ute hos mamma i huset, jonas och Tila var med dom också.. ja och miranda åklart. en trilla Anders in. Åh herregud, om ni har någon knäppgök som inte kan klura ut ett .. hum, vad det nu heter , men alltså ett sånt där "Mind game" där två krokar typ sitter ihop och aa.. skitsamma, anders då .. han lista fan aldrig ut det, jag tror jag satt med honom från o med att andra omgången i bingolotto hade börjat till att han och jonas drog. och då var klockan ialf. över 00.00

inge vidare där till slutet... fy bubblan!

bla bla.

Nyår slår den kvällen ialf. för den var pissigare!

Igår började ju "skolan" jag fick veta att jag inte behövde gå upp sådär tidigt som jag gjorde och tralla till skolan för den dagen var bara till för dom NYA.. bajs on that!

gick hem... en timme senare, FAN... ska ju träffa min svenska lärare angående mitt referat jag skrev ihop på en timma... men jag hade bara gjort slarv fel ;D yeeey im so FU great!!

sen drog jag in till stan med Tina {#} det gjorde dagen mycket bättre!

ooh!! btw, så har jag mina glasögon!!!! {#}

jag skojar inte när jag säger att, från stunden jag slängde av mig linserna och tog på glasögonen så kände jag mig .. som man känner sig när man är waaay to drunk! men mamma sa att det är vanligt, att jag ska va försiktig.

Snacka om omställning.. jag är ännu inte van och då har jag haft dom på sen igår eftermiddag. Känns himla konstigt men samtidigt skönt och kunna variera mellan linserna och glarrerna .

nä nu ska jag se om jag kan få ordning på office 2003 i den andra datorn då det vore bra o ha å det andvänds i datasalen på skolan.

Miranda sover, och det gör Tila med.. i knät på mig, Torsten ligger .. haha ... ja, han ligger i en av korgarna jag har ute i hallen haha

xoxo

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback