Girl-Power



Girl Power..... transform !!

yeah ;)

Tinis {#}

 

 

Usch för Tisdagar. Lektion från 11- 14.40 och vad blir jag när jag väl går in för allt?

Jo, sms terroriserad! vad vill allt folk?! Jag pluggar, hallå?

Men en av alla smsade jag nog med frivilligt hihi

jag är bara så bäst! Mitt i all stress, tycker jag själv håller på o tappa greppet om allt... o så mitt i allt får jag veta att jag legat så mycket före i data att jag bara behöver göra ett prov och göra klart en presentation i power point! BUS ENKELT! Sen är jag klar och kan ägna mig lite mer åt allt ... annat.

Har städat lite här hemma... när jag har som mest o göra så syns det här i hemmet. Kläder böcker, datorer glas tallrikar... nja, mindre av det men aa BOMBNEDSLAG!

Så jag kände för o plocka ordning lite så kan man kanske koncentrera sig lite mer o slippa ha stökandet i tanken.

Gjorde väl lite halvt bra ifrån mig på engelskan också idag {#}

Jag känner mig på topp humör idag! måtte det INTE förstöras, Morr!

Längtar till fredag!

Män i uniform är döds hett, och hans kropp... döö het. Det tillsammans blir ju fan dödligt!

CANT WAIT!! {#}




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback