2010,04,10:0921 nånting



Morgon och jag har typ hänhande svidande ögon! (jag är trött)

Jag la mig väl till sängs klockan 02 inatt. Vissa hade ju en tendens och ringa mig mitt i jädra natten. Fyllot trodde väl jag var vaken och prat glad, men oj så fel han hade.

Jag hade trevligt besök här igår kväll och såklart måste det avbrytas med att min mobil helt plötsligt ska tok vibrera några gånger. Jag tittar tillslut på den och gissade att det skulle vara min kära vän tina. Vad rätt jag hade då.

Det var tydligen någon form av triangel drama, och Tina var i mitten utav det.

Dom andra två, var mina två ex. hahaha aldrig varit med om något liknande tidigare.

Det mest roliga var att mitt nyaste ex inte hade en aning om hur mitt andra ex ser ut, fast det visste mitt äldre ex. Båda var sura och tvära och ville slå varann.

herregud alltså.

Tina skicka mig ett sms senare och skrev att : jag lovar, det konmmer bli slagsmål.

Jag pratade både med Tina senare på den "natten" och med mitt äldre ex.

(då jag inte pratar med mitt ex)

Han var inte lite full den grabben, shiit... vet inte när jag hörde honom så full sist?!

jaja.... jag tror inte det blev något slagsmål. Båda är ju fega så. Men lika bra är det isåfall, if thats the case.

hihihihi, jag var ju så uppe i varv innan jag ringde upp Tina, då mitt kvälls mys hade gått så ringde jag henne.

Hon babbla ju på om allt triangel drama och jag sa bara "ja, okej.. hehe oj då" typ.

och sen..... så kom det bara "hihihihi" och Tina visste väl varför :=) hihi oj där kom det en rätt söt gubbe också, haha

Hoppas han kommer så vi får ses idag också

Vill träffa min famiiilia också!!! Det är ju sånt jädra piss väder ute

och jo.... appropå att jag är singel nu,

hahahaha det ringer .....

det var fyllot bara.

sak samma... jo, varför jag hatar honom så mycket.

För att i Lördags 3 april. Så var jag på födelsedags fest hos ååååsa det gick rätt fort att jag blev full. å jag hade druckit tre dagars i sträck. men ialf, in på strömpis... VIP style ;D thanx to åsa. Åker Taxi hem jag och Tina, fick väcka fyllot som SA att jag skulle höra av mig när jag skulle hem så skulle han gå ner och betala taxin. han var så full så han visste knappt vad som var vad. Vi blev osams såklart och jag for med Taxin lika fort som vi kom.

Och han tjatade och ringde smsade och fy bubblan! Jag erkännde ett och annat...

tillslut, haha så gick jag hem. Han hade redan glömt det jag hade erkännt men sen 3 minuter senare kom han på det. Och det blev världens liv! Han kallade mig allt mellan himmel och helvete.

Det slutade med att han skulle göra sitt klassiska Bära-in-i-sovrummet , men den här gången omfamnade han mina ben och på nåt vis for jag rakt upp i luften och vi föll baklänges, jag med tinningen in i väggen och det blev svart. Jag landade på armbågen och den krossades... blödde från två ställen av armbågen. guuud vilka intriger jag har i mitt liv jämt!

ja, därav varför jag hatar honom och kastade ut honom den här helgen.

men skit i det.

I´m happy !! 

just look at the picture! {#}

det har hänt en massa mer men.... jag har fasiken inte tid längre med nånting




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback