Sammanfattning av helgen?



Söndag kväll och jag sitter i sängen, lyssnar på musik och saknar min jonas

Miranda min lilla ängel kom hem till mig idag, gu så jag saknat henne! Riktigt gos blev det.

Hehe och jonas hann knappt busa något då han åkte tidigare till jobet idag, han åkte redan 17.30.

Usch ..den här helgen var inge vidare alls men vi lär utav det ialf. och det är väl ändå en bra sak.

Fick såna glädje tårar inatt , där vi satt på soffan hos David och du full som en apa sa sådär till mig, jag blev så tagen och chockad att jag fortfarande inte fått fram några ord.

Men jonas, du ska veta att du är stjärnan på himlen för mig. Den enda jag har i mina ögon.

Jag är så lycklig!

Du är den bästa och jag vill aldrig vara utan dig... får sånadär tårar igen, men guu så mycket du betyder för mig. Du är så himla underbar mot mig, ingen har nånsin brytt sig så mycket om mig så som du gör. Du är värd allt bra!

för mig är du GULD värd.

Jag lovar dig mig :D

jaja, I fredags... hände det inte så värst mycket.

Lördagen gick åt att städa och diska, duscha och jonas var iväg och shoppa. Sen hade han fest här hemma, jag och cattis gjorde oss lite iordning , för vi skulle hem till jojo på för krök.

Cattis som va så duktig och kollade tåg och allt, haha tro fan att hon kolla galet. Tur då att jojo inte hade druckit än så hon hämtade oss (A)

Svulla i mig Pizza när jag kom innanför dörren hos jojo haha, sviin god var den då! Såsen..mm mumma.

Jag hade hunnit dragi i mig två glas vin hemma så jag blev lite halv dragen, så va ju tvungen att få i mig mat. Sen drack jag upp mina cider plus nån av jojo <3

jag drack bara cider hela kvällen, ändå blev jag inte värt dragen..eller?

nej då, jag hade det hur trevligt som helst. Haha, fick syn på jojo granne balkongen nedanför och tänkte att ja men dom kan väl få komma upp hit och dom ändå också skulle ut, vilket det verkade som, haha men nej..haha ååhh gu.

"nej vi ska inte ut"

- nähä, vadå, ska ni inte ut på krogen eller nåt?

nej vi är bara 18..jag är 18 dom andra 17 år

och jag bara...okej, hej då* haha trodde dom va äldre. ja herregu.

Vi knalla ialf. upp och mötte tessa, satte oss på Pitschers INNAN vi skulle till klaras men aa vi blev ju ganska så sten hårt kvar där :P men det var trevligt.

Träffa fille där också =)

och en annan bekant Erik som jag blev så förvånad över att han ens kom ihåg mig då det va så grymt längesen, han sjöng för mig när jag fyllde 16 år Haha på gitarr. Ja det mindes han då allt.

jojo och dom andra drog redan vid 1 och vi som skulle hem halv 2 stanna kvar. Älskling , så galet full du va då. Tur vi kom hem ialf.

drog med mig så jag fick steppa maraton i mina nya klack skor som btw är SO FU SNYGGA!

så glada i dom, mm riktigt fina är dom

Jag tyckte det va as bra att vi åkte hem i skaplig tid, ja jo tjena... när vi väl kom hem till kumla så hamna vi hos David istället och satt där en stund till klockan var 3 ialf. vill jag mig minnas.

Och du älskling, där chockade du mig rejält!! När vi satt i soffan...

väl hemma, så la du dig i sängen och jag fråga om jag skulle hjälpa dig med kläderna,

- nej, jag tar av mig dom snart

okej, tänkte jag och la mig bredvid.

Vakna till på morgonen och där låg han och sussa med kläderna på :D haha vad söt.

jag låg dock ovanpå täcket och frös..hehe jag slocknade väl lika hårt jag antar jag.

Vi har legat i sängen ..eller ialf. jag har legat i sängen och inte gick jag upp förän vid en 17 då jag hämtade miranda här nere utanför oss. Jag vägra gå ur sängen, hade sån skrämmande huvudvärk , riktigt illa var det. sen blev jag illamående..usch, stallde mig i duscen och älskling gick och köpte skit mat :P hehe sen titta vi på film oh bara mös.

Vi skulle ju egentligen ha tapetserat Fredagen och lördagen men aa det blev inget denna helg heller. jag som va iväg och handla tapeter och en vägg dekal, stort körsbärs träd

undra bara vart jag ska sätta den....

nej nu ska jag se klart på filmen jag och jonas tittade på innan han åkte till jobbet

The Proposal, rätt kul  hittills

xo xo

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback