plugg plugg plugg



Sitter nedgrävd i ..haha ... några fjuttiga papper, men jag säger det att fy vad krångligt allt ska vara. Tusen saker man ska hålla reda på. Imorgon har jag omprov i svenska. Se om jag klarar det här utan att missuppfatta!

Tisdag, det känns som onsdag =(   Var iväg till marieberg igår och apa mig lite, hade fööör mycket i mitt huvud så det släppte nån såndär galen spärr för mig haha :D

Vi åkte dit och...åt. Haha va ruttet, köpcenter och vi åkte dit och bara åt. Skoja inte att jag var propp MÄTT! Taco buffé, .. jag blev väl jätte full i magen så spärren flög iväg och hängde och dingla på min bredbara mage haha. jag va så mongo igår....men skoj var det.

nej jag måste plugga ....

 

jonas in my heart {#}

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback