Back!



Ja, då var man tillbaka här då.. med bloggandet om mitt underbara liv

Det här har typ hänt:

Är bosatt i nya lägenheten  {#}

Erica min söta vän har flyttat tillbaka hem igen ifrån vänersborg!

Varit på Bio och sett Prinsessa (där även Erica var med som statist) hehe

Ändrat hår-färg (huvudet)

Varit helt oberoende av datorn/internet (tills nu, idag)

sen för övrigt kan man väl smaska ihop det att jag har haft det allmänt trevligt och en massa mysigt.

DOCK himla tråkigt här nu om dagarna utan min Jonas. Den här veckan har jag min lilla ängel Miranda så dagarna blir inte så ensamma, men veckorna utan henne är jag ensam

usch så himla tråkigt, lämnade ju tillbaka min lilla Torsten tillbaka till syrran... Jonas är ju allergisk egentligen och gillade väl inte iden att fortsätta ha honom i den nya lägenheten, jag måste ju respektera hans behov också.... men jag saknar honom så himla mycket :'(

Med pluggandet så går det väl si sådär... hade ett matte test prov i fredags och resultatet var ju till att gräva ner sig själv . Pinsamt!

5/32 rätt .....

jag som hade pluggar och pluggat och PLUGGAT. Hur kunde det gå såhär snett?!

jag fattar det verkligen inte. Men imorgon så ska jag få se provet och då får jag se vad jag gjorde galet. Har ju en tendens att blanda ihop saker och ting och väldigt lätt för att glömma. Sämsta minnet har jag.

Med träningen då, det går ju på topp ialf. {#}

Varit iväg och tränat helt ensam utan någon cattis, den svikers! nä men, helt ensam går jag och tränar.. främst på morgonen. Hur skönt som helst egentligen. Idag var det väl den 6e eller 5e gångern jag var iväg ensam. Har speckat in tränigen på schemat och försöker följa det.

Miranda har börjat säga Mormor Mormor och sedan bil direkt efter. hehe det är väl förståligt.

mmmh ...

jag fortsätter och skriva mer en annan dag. Har verkligen inte tid för nånting alls. Måste räkna matte som en göran persson på löp bandet! Och så ska jag skriva klart "Manuset" till boken jag läst i svenskan som ska redovisas här.... när det nu va, oj oj jag är helt black out i huvudet.

men dessutom så fick vi faktiskt internet idag ...därför jag skriver lite rader nu ;)

Jonas, finaste och underbaraste pojkvännen, ever!  {#}

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback