Jonas



måste bara skriva av mig lite...

Jonas, du betyder så himla mycket för mig. Du gör så att mina dagar strålar glädje!

Du gör mina läppar till "smile" och mina ögon fyller du med glädje tårar.

Det är du som får mina hårstrån att ställa sig upp, som en varm och mysig kår genom kroppen.

Tanken av dig gör mig hjärndöd, och mitt hjärta vill hoppa ur mig och skutta runt och skrika ditt namn. Du bländar mig så att jag blir blind! ...(lite ironi av det hela då jag blivit halv blind på högra ögat)

Förstå att du är glimten i mitt öga och vinden som blåser i mitt hår, och som viskar fina ord i mitt öra. *du är vackrast i världen*

Skulle jag falla, skulle du stå där och ta emot mig.

Jonas, du ska veta att skulle du falla... skulle jag stå under och ta emot dig.

Jul klappar och presenter är värdelöst, när man har det finaste i världen är sådana ting helt värdelösa.

Om det så var ett hårstrå av dig, skulle jag köpa finaste rosetten och knyta det runt det och bevara det för alltid.

Förstår du att du är allt för mig!?

Du får mig att orka med allt.

Jag ska inte betee mig som jag gör mot dig, utsätter dig för knaserier, du betyder för mycket för mig för att jag ska förlora dig pga. att jag är klantig. Helt på tok för galet...

Jag har Miranda som är mitt liv, mitt blod och min lilla Ängel.

Dig Jonas.... dig vill jag ha i mitt liv. Vill leva med dig för alltid.

Jag kan inte önska mig något mer, jag har ett så fint liv tillsammans med dig. Vi bor jätte fint.

Vi rår om varann som jag inte vet någon annan kan.

gud så jag är glad att du är min.

...någon, något eller aa... nåt ialf. tycker väldigt mycket bra om mig.

Jag fick dig!

 

Jonas, mitt hjärta {#}

Gråter floder... jag saknar dig som aldrig förr!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback